Bij Mondzorg Wehl streven we naar kwalitatieve mondzorg in een veilige, gastvrije en respectvolle omgeving. Om dit voor iedereen mogelijk te maken, hanteren wij de volgende praktijkregels:
1. Openingstijden
Onze praktijk is geopend op:
Eventuele afwijkingen (zoals vakantieperiodes) worden tijdig gecommuniceerd via de website, Social Media of bij de balie.
2. Bereikbaarheid
Wij zijn bereikbaar via:
Bij spoedgevallen buiten openingstijden verwijzen wij naar de dienstdoende spoeddienst (informatie op het antwoordapparaat en onze website).
3. Respectvolle omgang
Binnen onze praktijk geldt:
Wij gaan altijd vriendelijk, respectvol en professioneel met elkaar om. Dit geldt voor medewerkers, patiënten en begeleiders.
4. Agressie en grensoverschrijdend gedrag
Wij hanteren een zero tolerance-beleid ten aanzien van:
Elke vorm van grensoverschrijdend gedrag richting onze medewerkers of andere patiënten zal onmiddellijk en resoluut leiden tot uitschrijving uit onze praktijk.
5. Afspraken en aanwezigheid
Let op: deze kosten kunnen niet worden gedeclareerd bij uw zorgverzekeraar.
6. Persoonsgegevens en privacy
Uw medische en persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld conform de geldende wetgeving (AVG). Onze privacyverklaring is in te zien op onze website of op verzoek bij de balie.
7. Betalingen en facturatie
Facturatie verloopt via [factoringsmaatschappij]. Bij vragen over de rekening kunt u zich wenden tot de financiële administratie of direct tot de factoringdienst.
Let op: Factuurvragen vallen buiten de klachtenregeling.
Tip: vraag naar een Infomedics informatiebrochure aan de balie assistente
8. Klachtenregeling
Wij doen er alles aan om u goed te helpen. Bent u toch ontevreden over onze zorg of dienstverlening? Dan kunt u dit bespreken met uw behandelaar of praktijkmanager. Vragen over facturen of tarieven vallen niet onder deze regeling. Bent u niet tevreden met de uitkomst van uw klacht? U kunt dan een klacht indienen bij de Medische Tuchtcollege
te bereiken op 088-3712510 (https://www.tuchtcollege-gezondheidszorg.nl/) of bij de Geschilleninstantie Mondzorg te bereiken op 030 686 8730 (https://www.geschilleninstantiemondzorg.nl/)
9. Wijziging van gegevens
Wij verzoeken u wijzigingen in adres, telefoonnummer, verzekering of medicatie zo spoedig mogelijk aan ons door te geven.
10. Overige bepalingen
Wij hebben ruimte voor nieuwe patiënten
Openingstijden
Op vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar tot 12:30.
Voorwaarden en informatie